domingo, 25 de febrero de 2018

Adrià García
Cinto Aznar
Paco Chavarri
Josep Medina - líder actual del ranquing del grup de BTT ... mireu el fitxer ...
Sergi Pérez
Frank A. Geibel

Resum:
52km, 1247m+ de desnivell

Avui destaca que en Sr. Pérez s'en va amb el grup A ... sempre posa que ell és l'unic que perteneix al grup C però avui va fer una esforç exceptional ... :-).

Com gairebé sempre vam quedar devant del Monistir de StC per iniciar la volteta. En jefecinto ... no sabem que li va picar ... va xutar al principi que ningú li podia seguir. Portava un ritme alucinant. Pasant per Cerdanyola arribant al pont per creuar el rio els 2 grups A i B es van separar per pujar el mateix lloc. El A va pasar paralelament pel rio Besós per pujar direcció el Cau. Vam pasar per un lloc que fa unes 2 setmanes vam pasar amb els joves que és una pujadeta molt llarga però dura ... es diu així? ... però per raons de kms i de no maxacar massa vam pujar pel camí habitual. Una vegada arribat a la colònia el grup A es va separar una vegada més perque els galls van pujar per un corriol i les gallines per la pista ... :-). Arribant a la torre vam baixant finalment per una trialera que ja li costava una mica al Toni i us podeu imatginar les paraules d'ànim de l'Albert ... no dic res mès. Però per ficar-ens una mica mès amb ell ... en Toni ... vam repetir la trialera ... som gent dolenta!
Després vam baixar per una altra trialera que no té cap dificultat per en Colze vau caure justament devant d'un grup de dones ... mana ous ... :-). Menys mal que no es va fer pupeta. Que et milloris Josep!
Després vam baixar cap al rio anant pel carril bici cap a Montcada entrant finalment a Cerdanyola on vaig proposar pujar per una última pujadeta ... però només els més forts ... vol dir l'Emili i jo ... vam pujar. El reste es va deixar-se anar ... doncs, la pujadeta tenia ous perque ens costava molt. Es una pujada molt técnica amb un pendent considerable però com encara estem entrenant-ens per la Gran Fondo Priorat ...

Ho més important finalment ... vam arribar al Xinés per pendre la birra.

A per cert, l'Ori es va dormir i va fer ell sol una volteta ... però la birra no pot faltar mai ... :-)

Gràcies com sempre per la companyia i fins el diumenge vinent.