domingo, 4 de marzo de 2018

Sant Ramón de Sant Boi - 04.03.2018

Participants d'avui:
Albert Baltasar
Toni Serrano - ara sembla al Yusuf Islam amb la seva barba ... :-)
Xavier Sampons - Bondi Grandpa ha tornat a sortir amb nosoltres a bici ... :-)
Adrià García
Josep Medina ... aquesta vegada no va caure ... enhorabona
Oriol Cusó amb un amic seu
José Miguel Lacasa ... desprès de mesos va venir per fin.
Emili Mira
Nicanor Colmenera
Jaume
Sergi Pérez ... desprès de haber-ho convençut va venir amb el grup A ... ho que correspond
Frank A. Geibel

Resum:
Com sempre vam quedar devant del Monestir de StC per iniciar notra ruta a bici dels diumenges. Segón el calendari tocava anar-s'en a San  Ramón de Sant Boi. Una ruta que coneixe molt bé en Xavi Tapons per l'any passat vam fer-la i suposso que encara s'en recorda molt bé ... pobret estava reventat ... :-) ... imagineu ... ja no parlava!!!
Vam sortir cap a Mirasol on ens esperaven els Mirasolencs ... l'Àlex no va venir ... suposso que estava una mica esgotat deprès del viatje a Corea i Alemenya. Com no ha d'entrenarse per la Gran Fondo Priorat no cal que es possa a forma ... no dic res més per si acas.
Des de Mirasol vam passar per Can Barba per de sota de La Salut de StC cap a Molins del Rei per passar per un túnel al costat del rio Llobregat que portava molta aigua. Baixant pel rio fins a Sant Boi ... en français on di Sein Boá ... on vam passar per un passo nivel que tenie molt fanc al altre costat per passar per Sant Boi dirección Colònia Güell on començava la pujadeta. En Nica com sempre no parava de pujar com un toro. En José Miguel li costava una mica i quan vam arribar desprès de haber pujat una mica li vaig dir que va ser la part llana ... collons, la cara que em va possar ... mare meva.
Ara tocava una mica de baixada cap al pont per creuar la carretera de Sant Boi a Sant Climent. Només creuar el pont vam pujar l'única pujada de veritat. Aquesta és una que puja molt però molt i a més a més és técnica. Vam arribar a la pista justament per de sota del Monestir de Sant Ramón. Una vegada haber descansat una mica vam baixar per l'altre costat del Monestir que és un altre corriol una mica bèstia i els frens feien podor arribant al pont. El reste era com la anada ... baixant a Sant Boi, pel rio, creurant el rio, pujant pel rio i ... ara ve la separación ... "les gallines" ... perdó ... vam pujar pel rio cap a Can Pubinet per anar a Rubí i desprès a Sant Cugat ... i l'únic gall ... va passar per la Salut a StC per fer una mica més de desnivell.