domingo, 25 de junio de 2017

Puig d'Olorda

Alex Wreckingball
Josep Colze ... no s'aguantava ni un pet avui sense haber sopat
C.Oriol ... el Milito
Luis
Jesús Eléctric

Resum:
Al principi vam quedar cap a les 7:00h per evitar la calor que supossa que feie però finament vam sortir a les 8h com sempre. Com ja sabia que vam fer una sortideta corteta vaig sortir a les 7h per preescalfar una mica i pujava a la Salut de Sant Cugat. Eren només 17km però els va fer en menys d'una horeta ... ja ho sé ... sóc un vaciló.
Una vegada arribat tothom a la plaça Octavià vam sortir pel Pi d'en Xandri pujant ... pujadeta, pujadeta ... per Cal Castillo .... família de l'Emili arribant a la carreterra l'Arrabasada on vam trobar un altre grup de bici que es diu DRXS (Dos Rodes Per Sempre) que son els "bojos" com diu jo ... és molt bona gent però xuten que no vegis. Les vegades que vaig sortir amb ells em van deixar com un fistre ... deu no do!!!

Després de unes baixadetes i unes altras pujadetes vam arribar el Tibidabo on vam baixar per la Font de Budallera ... gairebé ... i el Turó d'en Serra. Vam parar el bar de Mirasol ... d'aquesta manera l'Àlex, Toni Calipo, Xavi Tampons no habia de fer més quilometres. Nosaltres vam pasar pel Turó de Can Mates ... aquest Cintet sempre es guarda una sorpresa per matar i rematar ... per netejar les bici.
Finalment em va sortir 59,5km amb res més de 1489m de desnivell ... sóc tot un crack ... :-)

No sé que va pasar però no hem tret cap foto ... molt curiós.

Video de la sortideta

Oriol Cusó
Jesús Eléctric auténtic
Frank La Merkel

... avui faltaven molts dels habituals ... Àlex, Emili, Siscu, Ramó, Josep Colze ...

Resum:
Avui hi ha un resum molt cortet perque no va passar res de res molt important.
Com sempre vam quedar devant del Monestir de StC. Ha vingut el Cintet i es notava perque li vam fer cas tots ... gairebé.

Destacava que en Xavi Tapons va venir amb la seva bici nova... una Orbea de 29" i de carbó. ... molt xula. Li vam preguntar sí és eléctrica i ens van dir que es la endollar pel c..., es treu un pet, es càrrega i després xuta molt ... això son les contestacions del nostre Tapons ... mana ous.

Per sort no vam tenir cap caiguda, cap burxada.
Per altre costat hi ha de mencionar que hem de millorar nostres habilitats de pujar pels camí una mica més difícils ... mireu el video ...

La zona més bonica on vam passar avui va ser la Riera de Gaià perque feia un frescor molt agradable. Ens vam mullar els peus una mica però res més.

Resulta que avui va fer molta calor ... encara estic suant.

Recordeu´n que demà es celebrarà els 200 anys de l'invent de la bicicleta pel Karl Drais.
Desde la Draisine fins a la bicicleta ...

...i el dimarts cumplirà el nostre company Albert Butaner 54 anys
Albert Baltasar - El Butaner

Grácies per acompanyar-ens avui i per la companyia molt grata com sempre.

Video de una pujadeta i després per l'aigua de la riera de Gaià
Stc - Olesa de Montserrat

Wikiloc
StC - Olesa de Montserrat

Relive Video
Relive Video StC - Olesa de Montserrat

Qu no m'en-oblidi ... la foto d'en Tapons amb la seva bici nova i el seu equiipament molt especial ... quines cuxes!

lunes, 5 de junio de 2017

Tona - Sant Cugat del Vallès

Albert Butaner
Josep Colze Tomahawk
José ... quin és el teu sobrenom?
Lluis ... tampoc tens encara
Adrià Plataner
Sergi Trócola
José Miguel El Maño
Rafa Currioler

Resum:
Ahír vam quedar com sempre a la plaça Octavià de Sant Cugat però molt molt d'hora, tan d'hora que alguns no volien venir ... pero per pendre la birra al Xinès ... no dic res més ... :-)
Sortim cap a les 5:45h de StC anant pel carril bici cap a Cerdanyola i finalment arribant a l'estació de Montcada i Reixac on vam agafar el tren a Tona. ja habia gent esperant que eren d'un altre grup de BTT. La veritat és que nosaltres els ciclistes estem una mica boixos llevar-ens un diumenge a les 5:00 del matí.
Arribant a l'estació de rodalies en Josep Colze gairebé va caure per un miniforadet ... menys mal que no va passar res. Esperant el tren en Toni Calipo es va donar compta que la seva roda posterior va perdre aire. Com té rodes tubeless ... clar, amb aquesta bici com no ... :-) ... i sembla que va entrar una mica de liquid a la vàlvula costaba un ou possar-li aire. Vam pujar el tren, el Maño estava reventat ja ...
.. l'Albert, com és un "bon" company, va baixar del tren per deixar-li la càmara al Toni Calipo pero com en Lluis té una manxa com un fuet ... li podía resoltre el problema al Toni Calipo.

Una vegada a Tona ens vam possar a la ruta marcada per en Josep Colze Tomahawk passant per uns paisatjes més bonics amb una vistas impresionants.
Cada 2 per 3 ens vam parar per treure fotos ... la paraula màgica va ser ... foto, foto.
D'aquesta manera posso les fotos perqu es veigin ...

Gràcies a tots per facilitar aquestes fotos tan precioses. A més a més volia donar les gràcies especials al Josep Colze Tomahawk per la seva redacció al Wikiloc que aprofito per possar-la aquí al nostre blog:

Redació d´en Josep i link al WikilocTano - StC UCSC
Sortida amb els meus Companys de la Secció BTT de l'Unió Ciclista Sant Cugat.

Avui hem matinat força (hem quedat a les 05:45 a la Plaça Octavià) per fer el trajecte de 11,70km a l'estació de Montcada-Ripollet per a agafar el tren que ens portaria a Tona.

Teniem la incertessa de si el dia aguantaria i finalment gairabé no ens ha plogut.

Ruta molt maca on podem gaudir d'unes fantastiques vists des de la Cinglera de Bertí. Ademés no té cap mena de complicació tècnica.

El recorregut ha estat el següent: Estació de Tona - Plan de Balenyà - L'Estebanell - Els Ginebres - Plans de l'Alzina - Mare de Déu de l'Ajuda - Can Plans - Camping Puigsagordi - Centelles - El Masot - Pla de Centelles - Can Piranya - Serra de Santa Anna - Les Comtesses - Grau de Can Tresquarts - Cingleres de Berti - Coll de Gasens - Serrat de les Escorces - El Clascar - Grau Mercader - Santuari de Puiggraciós - Serrat de l'Ocata - Turó de Puioret - La Miranda - La Fustera - Sant Nicolau - Les Roquetes - L'Ametlla del Vallès - Can Font - Molí d'en Comes - El Tenes - Lliçà d'Amunt - Polígon Industrial Molíd'en Fonolleda - El Pla - Lliçà de Vall - Polígon Industrial Can Coll - Pla de Can Volard - Polígon Industrial La Bruguera - Polígon Industrial Can Magarola - Mollet del Vallès - Gallecs - Plana de Can Lledó - Santa Rosa - Can Banús - CIM Valles - Riera de Caldes - Santa de Perpètua de Mogoda - La Florida - Can Taió - Can Maiol - Can Salvatella - La Serra de la Salut - Ripollet - Cerdanyola del Vallès - Parc Tecnològic - Riera de Sant Cugat - Carril Bici - Sant Cugat.

Les dades són: 71,10km amb un desnivell positiu acumulat de 1115m i un índex IBP de 86.

P.D.: Les fotos són gentilessa dels meus Companys

Fi de la redacció

Queda només una coseta més per afegir. Per sort no plovia, només van caure unes gotetes quan vam arribar a Parets. Portavem uns 61km + 8km des de StC/Tona respectivament. Vam parar devant d'un semàfor vermell quan deia que ja portavam 69km ... va dir en Calipo "... porque llevo solamente 61km" ... va dir en José ... "Porque la llevas más larga que cada uno ...;-)".

Finalment vam arribar a StC i els primers es vam acomiadar per anar-s'en a casa seva que vam trobar a la Milita amb el seu ... amb el Gustavo ... parlant amb ells una mica ens vam anar-en al Xinès per pendre la birra per fi.
Gràcies a l'Albert que ens va convidar perque la setmana vinent cumpleix anys i ens va dir que no podrà venir.

Gràcies a tots com sempre i fins la propera vegada.