domingo, 20 de mayo de 2018

Oriol Arimany
Frank A. Geibel

Resum:
Avui destaca que vam fer una ruta xula però amb unes incidencies.
Només sortir de Mirasol on vam quedar amb els companys mirasolencs ja ens vam separar portant el track d'avui perque som uns caotics ... :-) Ha de tornar el Cintet perque posi ordre ... :-)
Finalment vam passar pel rio però amb unes voltes "tamponenques" que no veigis. Després de unes pujadetes "der copón" vam arribar a l'Ermita de Sant Antoni. Després vam baixar per la ubanizació per pujar una vegada més a Sant Ramón ... sembla que no teniem prou ja. Jo com faig al ruc vaig pujar a Sant Martí de Porres que no té sortida ... vol dir ... pujant per un camí dels collons per baixar de nou per mateix camí ... definitivament sóc una mica guarrà ...  es diu aixís?
Després vam arribar tots a Sant Ramón. Menys mal que va quedar només baixadeta fins al riu passant per un corriol molt xulo.
Des de Sant Boi vam agafar la carreterra per tornar a Sant Cugat perque ja ens va fer tard i a més a més vam tenir una mica de presa.

Suposo que en Carles, amic d'en Pedro, ja no anirà amb nosoltres mai més perque el probret estava una mica destrozat... :-(.

I a més a més vaig actulitzar el fitxer d'EXCEL amb una novetat. Vaig posar les diferències per cadascú respecte la midja de participació, kms i desnivell. Ja podeu observar qui i com heu de recuperar ... :-)

Poso una cosa molt especial per al nostre company Oriol ... no t'emprenyis ... :-) ... els manuals de la Cannondale Scalpel SI 29" Carbon ...

Cannondale Scalpel SI 29 Carbon manual de uso

Cannondale Lefty 2 manual de uso

Tija telescòpica manual de uso

I per que consti ... el butó per la Lefty es troba a la esquerra, el butó per la tija es troba a la dreta del teu manillar.